HTML

HTML

Futószalag -Futás télen nyáron

Futásom története, edzéstervek, élmények és gondolatok a futás rögös útján

Friss topikok

  • New Balance futo: @ringsider: :-) Pont a zene és/vagy a hangoskönyv segít a motivációhiányos időszakban. De meg fo... (2011.11.17. 12:50) Mit hallgassak futás közben?
  • New Balance futo: @gafmon: igazad van, nem szabadna kihagyni tobb napot, tegnap le is mentem terembe futni. Hat, er... (2011.11.05. 09:54) Motiválatlanul

Címkék

Blogajánló

Archívum

Motiválatlanul

2011.11.02. 15:36 New Balance futo

 Nem nagyon van mostanában kedvem futni, vagy ha mégis levonszolom magam, akkor csak pár kilómétert futok. Ez gyakorlatilag a félmaraton óta így van. Valahogyan fel kellene szívni magam p, de egyelőre nem nagyon megy. Próbáltam lelkesítő futópodcasteket hallgatni, nem sokat segített. Próbáltam mindenféle zenét, az se használt nagyon.  Pedig általában élvezem a futást, főleg a lassú, laza tempót.

A hosszú hétvégén is kimaradt a futás, így lassan 1 hete nem futottam....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futoszalag.blog.hu/api/trackback/id/tr383334122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2011.11.04. 21:40:39

Szia! Jó időben én is a patak mentén szoktam futni. Mivel szörnyen nem szeretem a hideget, terembe járok és ott is jól érzem magam. Kevesebb a motiváció, de azért megy. Próbáld ki, félő, ha több napot kihagysz, később nehezebben veszed rá magad újra a futásra...

New Balance futo 2011.11.05. 09:54:25

@gafmon: igazad van, nem szabadna kihagyni tobb napot, tegnap le is mentem terembe futni. Hat, erzodott, hogy kimaradt tobb nap..... De mostantol megprobalok jobban es fegyelmezettebben futni, mar csak 2 het van a balaton harmadmaratonig.....
süti beállítások módosítása