HTML

HTML

Futószalag -Futás télen nyáron

Futásom története, edzéstervek, élmények és gondolatok a futás rögös útján

Friss topikok

  • New Balance futo: @ringsider: :-) Pont a zene és/vagy a hangoskönyv segít a motivációhiányos időszakban. De meg fo... (2011.11.17. 12:50) Mit hallgassak futás közben?
  • New Balance futo: @gafmon: igazad van, nem szabadna kihagyni tobb napot, tegnap le is mentem terembe futni. Hat, er... (2011.11.05. 09:54) Motiválatlanul

Címkék

Blogajánló

Archívum

Balaton 1/3 maraton

2011.11.22. 14:04 New Balance futo

Múlt hétvégén sikeresen lefutottuk kis futó társaságunkkal a siófoki Balaton Maraton 2/3 maratoni számát. A csípős hideg és az előző este "szénhidrát vacsora" során elfogyasztott folyékony szénhidrát miatt egy picit tartottam a versenytől, amely 2x7 kilóméteres távot jelentett.

Miután elindult a verseny, az első kilométer után azt éreztem, hogy ez nagyon nem fog menni. Elkövettem ugyanis azt a nagy (és amatőr) hibát, hogy olyan cipőben futottam, ami régen volt a lábamon (téli cipő lévén kb.március óta nem hordtam), így mind a talpam, mind a vádlim üvöltött a meglepő új terhelés ellen. A 4-5 kmre azért helyrejött a dolog, bár nem volt tökéletes az érzés. A második körben már sokkal jobban éreztem magam és az utolsó 3,5km-t egészen gyors tempóban tudtam futni, olyan "flow" érzésem volt, ami ritkán, de előfordul a futásaim során. Az erős hajrával sikerült megvernem a 2 évvel ezelőtti időmet, majdnem 2 perccel, így 1:33:55 alatt teljesítettem a 14 km. Ez sokaknak nem tűnik kiemelkedő eredménynek, nekem is volt már jobb, gyorsabb futásom, de azért büszke vagyok, mert rosszabbra számítottam és szezonzárásként ez is szép eredmény. De leginkább annak örülök, hogy a sikertelen és demotiváló félmaraton után ismét javítottam egy korábbi futásomon, eltüntetve az ezzel kapcsolatos negatív érzéseket és hangulatokat.

Ezen a héten nem futok, de  a jövő héten ismét elkezdek lazán futni, december közepétől pedig elkezdem a felkészülést a bécsi félmaratonra....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futoszalag.blog.hu/api/trackback/id/tr653403441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása