HTML

HTML

Futószalag -Futás télen nyáron

Futásom története, edzéstervek, élmények és gondolatok a futás rögös útján

Friss topikok

  • New Balance futo: @ringsider: :-) Pont a zene és/vagy a hangoskönyv segít a motivációhiányos időszakban. De meg fo... (2011.11.17. 12:50) Mit hallgassak futás közben?
  • New Balance futo: @gafmon: igazad van, nem szabadna kihagyni tobb napot, tegnap le is mentem terembe futni. Hat, er... (2011.11.05. 09:54) Motiválatlanul

Címkék

Blogajánló

Archívum

Budapest félmaraton után

2011.09.13. 15:28 New Balance futo

Most, másfél héttel a Nike Budapest félmaraton után kezdek magamhoz térni futásilag. És egy régi ambíciómat is valóra váltom: blogot fogok írni, főleg futásról, futáshoz kapcsolódó témákról, de másról is, ami eszembe jut.

A félmaraton (nekem a 4ik félmaratonom, de még így is abszolút kezdőnek érzem magam) brutális volt, mivel 32-33 fok volt (rakparton, árnyék nélkül, aszfalt miatt kb 40nek tűnt). Ráadásul az első frissítőnél, 5km körül elfogyott a víz, így nem tudtunk inni futótársammal, Bakpaker-el. 10 km körül pedig kezdet elfogyni az energiám, onnantól kezdve küzdelem volt minden lépés. Sokszor meg kellett állni gyalogolni, meg minden itatóállomásnál 2-3 pohár vizet öntöttem magamra, hogy hűtsem magam. Nagy nehezen végül bevonszoltam magam a célig, de nem volt nagy öröm, nagyon kimerültem és kiszáradtam, meg egy kis napszúrást is benyalhattam, a verseny után egész nap feküdtem, alig volt energiám felkelni.

De ma mindenképpen el kellene mennem egy kis átmozgatásra, mondjuk egy laza 5,5kmre, a Rákos patak partjára, az új New Balance cipőmben (amit a félmaraton lefutásának örömére vettem).

Szólj hozzá!

Címkék: edzés futás patak rákos félmaraton futók new balance

A bejegyzés trackback címe:

https://futoszalag.blog.hu/api/trackback/id/tr303224272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása